Gott nytt år!

Som nyårshälsning vill jag hänvisa er till en annan sådan, nämligen den som Jerry S. Maneker kommer med på sin blogg med det korta och koncisa namnet A Christian Voice for Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender Rights. Eller kanske det inte var så kort i alla fall...
Inte heller hans text är helt kort. Däremot är den läsvärd, även om jag inte håller med om precis varje detalj.
I hopp om att rättvisa, jämlikhet och kärlek ska öka i framtiden,
önskar jag alla mina läsare
GOTT OCH VÄLSIGNAT NYTT ÅR 2007!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ett gott nytt år till dig, Kalle!

Anonym sa...

Jag önskar dig ett ljust slut på 2006 och ett ännu ljusare 2007. Din blogg är mycket läsvärd.

Anonym sa...

Kalle, jag önskar dig ett Lyckosamt Nytt År 2007! Tack för att du bloggar!

Germunds Blog sa...

Kalle!
Jag ser fram emot att få ta del av dina tankar minst ett år till.

Ett extremt uthärdligt 2007 önskar jag dig och alla dina läsare

Anonym sa...

Jag önskar Dig ett riktigt gott Nytt År 2007!

Anonym sa...

Tack och ävenledes Dig Guds rika välsignelse år 2007!

Kalle af sa...

Tack till alla välgångsönskare!

Let's keep blogging!

Anonym sa...

Tack detsamma och god fortsättning på nya året! :D