Vanhuus ja ripari

Huomaan vanhentuvani.
Ei rippikoululeiri ennen ollut näin väsyttävä. Ennen ne olivat sitä paitsi pidempiä, 10-12 päivää. Viimeviikkoinen oli 8 päivää, su-su. Silti minua väsyttää vietävästi.
Sain muutama vuosi sitten shokin, kun minä ensin tapasin riparilaiset ennen leiriä, ja sitten menin suoraan 15-vuotisluokkakokoukseen - ja ymmärrys iski: sen vuoden riparilaiset syntyvät samana vuonna kun minä pääsin ylioppilaaksi. VANHA!
Nykyiset ovat vielä viisi vuotta nuorempia, ja voisivat olla omia lapsiani (jos niin olisi käynyt)...
Mukavia nuoria, ei siinä mitään, mutta väsy on päällä.
Sänky kutsuu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jokainen hetki voi olla ikuisuus.

Anonym sa...

Pöh. Ja muka vanha. Et ole :)

Kalle af sa...

Sanotaan ettei ole vanhempi kuin miltä tuntuu. Minä olen siis v. 1967 syntynyt 68-vuotias.

Mutta kiitos, Pimazukka! Lämmitti!