Lustigheter

Som mina trogna läsare har märkt, har jag redan rätt länge publicerat en Veckans anekdot på fredagar. De är alla sådana som härstammar från min egen erfarenhet, utom om jag uttryckligen nämner något annat.
Det får mig att undra, om Fontana Media har planer på att ge ut fler delar av Välsignat roligt. Någon som vet? Två delar har ju redan publicerats, men det börjar vara några år sedan.
För den som gillar kristna skämtteckningar vill jag förresten rekommendera Reverend Fun (dagligen på engelska, spanska och franska) och Holy C.O.W. (varje vecka på svenska).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi på kp behöver ett ständigt tillflöde på vitsar som skall finnas på tvären i tidningen, på baksidan, ni vet. Om du Kalle eller ngn annan har bra kyrkliga vitsar på laget, skicka till oss bara …

Kalle af sa...

Kolla länken ovan, där finns en del lämpliga, skulle jag påstå. Och den som jag publicerar imorgon tycker jag är ganska festlig! Vänta bara!