Tack! Kiitos! Thank you!

Det lyckades! Jag fick 124 röster och blev invald i stadsfullmäktige i Borgå! Hjärtligt tack till de 124 borgåbor som röstade på mig och till alla som på olika sätt har uppmuntrat och stöttat mig!
Det var jobbigt men roligt att göra kampanj. Snart börjar det egentliga jobbet på allvar!
Jag återkommer i veckan med mer detaljer.
Kiitos 124 porvoolaiselle jotka äänestivät minua ja antoivat minulle paikan kaupunginvaltuustossa! Kiitos kaikille jotka eri tavoin tukivat minua!
Palaan viikolla yksityiskohtaisemmin asiaan.
I want to thank the 124 voters in Porvoo who gave me their support and gave me a seat in the city council! I also want to thank all those who have supported me in various ways during my campaign! Now my work begins in earnest...
I'll be back with more details later this week.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Kalle!

Anonym sa...

Kalle! En stor bamsekram till dig! Grattis!

Anonym sa...

Onnea, menestystä ja siunausta valtuustopuurtamiselle!

Anonym sa...

Grattis, vi är verkligen glada att du kom in!

Anonym sa...

Gratulerar, Kalle!

Anonym sa...

Grattis Kalle! Du gör ett gott arbete!

Anonym sa...

Grattis, det behövs människor som du - som vågar stå upp för utsatta människor. Det finns ännu mycket att göra...

Ny kvinnlig präst

Kalle af sa...

Jag tackar er alla! Det värmer!

Och Leena och Marina grattar jag tillbaka
- ni är ju röstdrottningen och hennes maka!