Milstolpe på Kp-bloggen igen

Kollegan Henry Byskata i Vasa håller reda på hur många läsare vi bloggare har på Kp-bloggen. Nu tycks jag ha gått över 40.000 besök, vilket förstås inte är så illa. Henry noterar saken i inlägget Kalle, King of the Weblog. Tack för den titeln! :-D
Ändå har jag inte varit speciellt aktiv på sista tiden - det högljudda ärkekonservativa radarparet till kommentatorer har gjort att det smakar trä. Men för att inte låta dem vinna på walk-over, speglar jag numera Predikantbloggens inlägg dit. Bättre än ingenting, antar jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Kalle - king of the Weblog! Tack för ditt Doptal från 210807 "Dopet - vad är det?" Exakt så där har jag blivit lärd av mina församlingspräster! Jag ska snart få vara fadder åt min systers nyfödde son, tack för påminnelsen om av dopet är!
Till Kalles kritiker: "Vi är Kristi medarvingar och vi ärver vår Far, vi är barn av Guds rike, vi är EN familj, vi är ett..." Kanske något att tänka på...?