Skriftskollägerblogg

På söndag börjar mitt första skribaläger för i år! Det blir också det första som jag håller på Pellinge kursgård. Jag har besökt Pellinge (i Borgå skärgård) ett antal gånger, men aldrig övernattat på kursgården förr. Intressant!
En annan intressant sak blir att vi frångår den traditionella lägertidningen och istället skapar en lägerblogg på bloggen.fi - välkommen att bekanta dig (med början på söndag…)!
Skriftskolarbetet är givande, för fast jag har hållit på i över 20 år redan (vart går tiden?), lyckas konfirmanderna varje år komma med minst en fråga som jag aldrig har hört tidigare! Få se vad det blir i år…
I augusti har jag ett läger till på Pellinge. Tur att jag har semester där emellan…

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, skribaläger, vad trevligt!!! Hoppas det blir skönt och inspirerande för Dig!