Arbetsintervjurapport

Nå, nu är då arbetsintervjun avklarad. Jag satt i förmiddags och pratade en timme med tre intervjuare, av vilka jag känner två rätt bra och hade träffat också den tredje. Det var en avslappnad och trevlig stämning i samtalet. Men efteråt märkte jag förstås vilken adrenalinnivån hade varit - då kom svetten och tröttheten!
Jag är helt nöjd. Jag tror inte att jag kunde ha gjort det bättre. Nu får vi se vad de andra tycker (vilket förstås är viktigare). Den 2 oktober har nämnden sitt möte, då de bereder ärendet för kyrkostyrelsens plenum, som sammanträder tre veckor senare och fattar det egentliga beslutet. Men redan 2.10 vet vi alltså betydligt mer om vartåt det lutar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas, hoppas! Ps! Jag gjorde som du bad mej om;)

Kalle af sa...

Tack för det!

Anonym sa...

Håller tummarna!